Ahad, 3 Oktober 2010

Harga Handphone, Hargai


Biasanya kalau orang tunggu member ke dalam keboringan ke mesti ada belek-belek handphone kan? Pendek kata tengah boring mesti kita capai handphone kan. Tapi kenapa mesti handphone bukan selipar ke kacing baju ke koler baju ke janggut? Setakat nih jawaban tu masih diperingkat kajian yang cukup teliti oleh orang lain...


Tapi agak melampau lah time khutbah jumaat pom nak layan handphone.  Seeloknya off dahulu sebelum masuk masjid.

Kalau anda nak tahu handphone nih ada banyak kegunaannya contoh di bawah ni adalah sebagai tanda kita menghargai kewujudannya:


Cermin makeup

Perangkap tikus (kurang efektiv)

Sepit Baju

Rak Buku

 Tempat Letak Sabun

Lastik Cicak (Jangan wat lastik tok ke)

Akhir Sekali Wat Penyendal Pintu


p/s: ni semua khas bagi orang-orang kaya sahaja....yang miskin tidak digalakkan.

3 ulasan:

fathiah berkata...

hahahaha~ byk jgk kegunaan nye ye. bru tau. :)

CgMas berkata...

Oh! Tidak sekali2.. aku org miskin..

nuriz berkata...

hehe suka2 ht je buat hp tu ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...